Camperplaats verslagen

Van de camperplaatsen en campings waar we overnacht hebben, maken wij nagenoeg altijd een leuk videoverslag.
Gewoon, om terug te kunnen kijken waar we geweest zijn, maar ook wat de kosten waren van de overnachtingsplek en wat de faciliteiten daar waren.

En…. ook leuk voor jou om terug te kijken en om te zien of die betreffende camperplek ook iets voor jou zou zijn.

• Oostenrijk 2022 – Super camperplek Bergmoment
    We zijn Oostenrijk binnen gereden in de buurt van Salsburg en het is heet. Érg heet! Onze eerste stop zal op een camping in de buurt van Salsburg zijn, en we zoeken er eentje met veel schaduw. Daar zingen we de ergste hitte uit. Je kunt dan toch niet veel meer doen dan jezelf rustig …

Oostenrijk 2022 – Super camperplek Bergmoment Lees meer »

• Camperplaats De Spekdonken
    We zijn weer een kort weekendje weg geweest met de camper en hebben Lucienne, de zus van Nancy, meegenomen. Deze keer naar camperplaats De Spekdonken in Vessem. Dit is een zeer ontspannen camperplaats waar volop ruimte is om lekker buiten te zitten. En er is een geweldig restaurant bij mét groot terras waar je heerlijk …

Camperplaats De Spekdonken Lees meer »

• Camperplaats Nuuverstee heeft alles
    Je hebt camperplaatsen waar niets geregeld is, en je hebt camperplekken waar je op- en af mag rijden wanneer je maar zou willen. Je hebt campings, en wildcampeerplekken. Maar dit is een camperplaats die nét anders is. Het is er eentje met regels, en met vaste vertrek en aankomsttijden. Als je dat niets vindt, dan …

Camperplaats Nuuverstee heeft alles Lees meer »

• Deze camperplek is in een tuin!
    In het mooie Helledoorn in Overijssel hebben we deze camperplaats gevonden. Het is nagenoeg in de tuin van een leuk huis, helemaal verborgen achter het groen. Daar kunnen ongeveer 10 campers staan, waarbij je vlakbij leuke routes bent om te kunnen wandelen en fietsen. Pal tegenover de camperplek is zijn diverse leuke restaurants te vinden, …

Deze camperplek is in een tuin! Lees meer »

• Fröling Camperplek gevonden
    Ook deze camperplek ontdekten we per toeval via Campercontact. We zoeken vaker gewoon door de app van hun heen, en deze keer zochten we iets op de route. Dit is camperplaats Fröhling in Duitsland. Officieel plek voor 8 campers, maar onofficieel plek voor 20 campers. Maar de plekken zijn nog niet officieel bekend gemaakt. Nu …

Fröling Camperplek gevonden Lees meer »

• Oostenrijk Zomer Tour 2022
    In de zomer van 2022 zijn we op tour geweest met de camper naar Oostenrijk. Via enkele mooie camperplaatsen in Duitsland hebben we op goed geluk een route gereden door Oostenrijk waarbij we op de mooiste plekjes terecht gekomen zijn. Achteraf hebben we de gereden route omgezet naar een kaart waarop de route terug te …

Oostenrijk Zomer Tour 2022 Lees meer »

• Camperplaats en omgeving Bad Pyrmont
    Op onze eerste vrije dag met Pinksteren dit jaar zijn we op goed geluk naar Duitsland gereden. We kwamen aan op camperplaats Bad Pyrmont. Dit is een hele grote en ruim opgezette camperplek pal langs de rand van de Harz in Duitsland. En het is een kuuroord waar heel veel natuurlijke bronnen ontspringen. Daarnaast is …

Camperplaats en omgeving Bad Pyrmont Lees meer »

• Het mooie Blankenheim
    Wij reden weer verder met camper tijdens de Hemelvaart vakantie. Lekker door Duitsland. Deze keer waren we in de Pfalz, en daar zijn we naar de Geierlay hangbrug gewandeld. Dit moet je gezien hebben! Dit is de langste hangbrug van Duitsland. Daarna zijn we verder gereden naar Blankenheim. Dat is alweer terug in de Eifel.Daar …

Het mooie Blankenheim Lees meer »

• Camperplaats Höhenblick = Geweldig!
    Per toeval reden we hierheen, we hadden gehoord dat er ergens in deze regio een leuke plek zou zijn om te overnachten.We dachten dat ie ramvol zou zitten, maar gelukkig kon de eigenaar van de camperplek ons nog een plekje geven.En wat zijn we daar blij mee geweest zeg. Kijk maar eens mee in deze …

Camperplaats Höhenblick = Geweldig! Lees meer »

• Camperplek in Mayen ontdekt!
    We hebben laatst in Duitsland deze geweldige mooie camperplaats gevonden. En helemaal gratis ook nog! Het ligt pal tegen het mooie oude centrum van de stand Mayen aan, wat echt een bezoekje waard is.Kijk dan ook eens bij de imposante burcht die ook midden in het centrum ligt. Je kunt er natuurlijk niet alleen lekker …

Camperplek in Mayen ontdekt! Lees meer »

• Paasweekend Aywaille (Ardennen) | Deel 2
    We zijn met Pasen lekker een weekend naar Aywaille in de Belgische Ardennen gegaan. Heerlijk ontspannen. In deel 1 van deze reportage zijn we gaan wandelen en laten we je de camping zien. En dit is deel 2. Het is eerste Paasdag en wij besluiten de fietsen te pakken en de omgeving per fiets te …

Paasweekend Aywaille (Ardennen) | Deel 2 Lees meer »

• Met Pasen naar de Ardennen | Deel 1
    We hebben een lekker lang Paasweekend en we mogen weer naar het buitenland zonder allerlei regels. Dus wij op pad! Naar de Belgische Ardennen deze keer. We hebben geboekt op camping Dieupart in Aywaille. Wat een geweldige omgeving. Hier kun je perfect wandelen, fietsen, vissen of gewoon niets doen en ontspannen. We zijn hier 4 …

Met Pasen naar de Ardennen | Deel 1 Lees meer »

• Camperweekend De Kleine Geest
    We hadden weer een weekendje vrij, en dit weekend gingen we met de camper naar camperplaats De Kleine Geest in Linden. We waren eerst van plan om naar Borger te rijden, maar gezien het toch wel ver vanuit Rosmalen is, hebben we tijdens de reis de route omgegooid en zijn we naar Linden gereden met …

Camperweekend De Kleine Geest Lees meer »

• Camper weekend De Brembroeken
    Dit weekend zijn we voor 1 nachtje met de camper gereden naar camperplaats De Brembroeken in Vortum Mullem. We zijn er al eens eerder geweest, maar deze keer hebben ze enkele dingen aangepast en we waren uiteraard nieuwsgierig wat precies. Deze camperplaats heeft net nieuw sanitair en ze hebben ook een grote camping waar je …

Camper weekend De Brembroeken Lees meer »

• Camperweekend Thorn
    Dit weekend gingen we met de camper naar Leveroy. Daar is camperplaats Houbenhof. Dit is een mooi opgezette camperplaats bij een zorgboerderij en het sanitair gebouw is zeker een lust voor het oog.Zo mooi en zo netjes! Dit is een geweldig nette en mooie camperplek en een perfecte startplek om te wandelen en fietsen. Wij …

Camperweekend Thorn Lees meer »

• Carnavalsvakantie CP Ons Plekske in Vianen
    Deze keer zijn we met de camper naar camperplaats Ons Plekske in Vianen gereden. Daar is een enorm mooie, rustige en ruimte camperplek. En het ligt pal tegen Cuijk aan. Vanuit de camperplaats fiets je zo het centrum in, maar je kunt ook iets verder fietsen, want Mook, Malden en Molenhoek liggen erg dichtbij en …

Carnavalsvakantie CP Ons Plekske in Vianen Lees meer »

• Carnavalsvakantie Landlust in Steenderen
    Het is Carnavalsvakantie! En we hebben een weekje vrij genomen van ons werk om onze nieuwe Rapido camper beter te leren kennen. En natuurlijk ook gewoon om lekker weer op pad te zijn. Deze week gaan we eens lekker rijden met de camper en we zijn van plan om op drie verschillende camperplekken te overnachten …

Carnavalsvakantie Landlust in Steenderen Lees meer »

• Carnavalsvakantie ’t Crumpse Hoekje

Carnavalsvakantie ’t Crumpse Hoekje Lees meer »

• Campingverslag Het Berghof in Biggekerke
    Tijdens onze kerstvakantie waren wij aan het reizen met de camper door Nederland met de camper hebben we 4 nachten overnacht op de camperplaats van Minicamping Berghof in Biggekerke (Zeeland). Dit ligt pal tegen Zoutelande aan, dus een geweldige omgeving. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om jullie deze camping te laten zien door …

Campingverslag Het Berghof in Biggekerke Lees meer »

• Winter camperreis Indeverte Lottum
    Tijdens de Kerstvakantie besloten we om het oud op nieuwjaar te vieren op camperplek Indeverte in Lottum.Dat is een heel erg hond vriendelijke camperplek en staat temidden mooie natuur, fietspaden en wandelpaden. Het was geweldig lekker winterweer en zijn we op de fiets de omgeving gaan verkennen. We laten je 2 fietsroutes zien die ook …

Winter camperreis Indeverte Lottum Lees meer »

• Winter camperreis Giessenburg
    Tussen Kerst en Nieuwjaar zijn we op onze camperreis Nederland aangekomen op camperplaats De Groot in Giessenburg. Weer een van die mooie camperplaatsen in Nederland. De camperplek is een een camperplek bij de boerderij. De boerderij is ook nog volop in gebruik. De camperplaats is dus in Giessenburg. Dat is een klein plaatsje tussen Schelluinen …

Winter camperreis Giessenburg Lees meer »

• Camperplaats Kessel-Eik – Uitleg
    Deze camperplek verdiend een aparte video. Het is hier zo ontzettend mooi, en ook goed geregeld dat we ervan onder de indruk zijn. Maar ook komen er bij deze camperplaats wat dingen kijken, die de meeste andere overnachtingsplekken niet hebben.Misschien kunnen we jullie wat dingen laten zien hoe het werkt op deze plek en wat …

Camperplaats Kessel-Eik – Uitleg Lees meer »

• Camperweekend Kessel-Eik aan de Maas
    Ken je Kessel-Eik aan de Maas?Dat is echt een supermooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Hier is ook een hele mooie camperplaats waar we 3 dagen gestaan hebben. De omgeving is geweldig om te wandelen en te fietsen. We zijn naar Kessel gewandeld, naar de Maaskade en het kasteel. Daarnaast hebben we lekker …

Camperweekend Kessel-Eik aan de Maas Lees meer »

• Weekendje naar Wintelre – CP Buikheidehuys
    We gaan zo graag gewoon een weekendje weg met de camper. Wij reizen dan zeker niet ver, en blijven bijna altijd in Nederland. Dit weekend gingen we naar Wintelre en hebben overnacht op camperplaats Buikheidehuys in Wintelre. Vanuit de camperplek wandel je zo de bossen in en we hebben daarvan gebruik gemaakt door de 2 …

Weekendje naar Wintelre – CP Buikheidehuys Lees meer »

• Naar Lopikerkapel CP Biezenveld
    Iedereen kent wel die grote zendmast die vanaf de A2 goed te zien is. Wist je dat daar vlakbij een hele leuke camperplaats is? Deze camperplaats is bij een boerderij die in bedrijf is. Dus je kunt de koeien meemaken en de boer in aktie zien! Rondom de camperplaats kun je geweldig fietsen en wandelen, …

Naar Lopikerkapel CP Biezenveld Lees meer »

• Camper zomertour 2021 | Compleet verslag
    In de zomer van 2021 hebben we besloten om een grote tour door heel Nederland te rijden met de camper. We hebben hier vele dagen voor uitgetrokken (voor onze doen dan) en hieronder presenteren we jullie graag het complete reisverslag met plaatsen, camperplaatsen en video’s van de plekken waar we geweest zijn. Veel plezier! Camper …

Camper zomertour 2021 | Compleet verslag Lees meer »

• Camperreis Nederland | Limburg
    En we gaan weer verder. Deze keer zijn we aangekomen in Limburg. Volgens ons is dit de meest Noordelijk gelegen camperplaats in Limburg, namelijk camperplaats Mook. Dit is een perfecte plek om te overnachten. De camper staat op een stevige, verharde ondergrond. Midden tussen heide, bergen, rivieren en bossen. Wat wil je nog meer? Wij …

Camperreis Nederland | Limburg Lees meer »

• Camperreis Nederland | Gelderland (deel 2)
    We gaan door en blijven in Gelderland. We reizen met de camper verder naar Scherpenzeel. Daar is een hele mooie camperplaats genaamd “De Pol”..En deze moet je echt eens gezien hebben. Bij een nette boerderij hebben ze hele ruime camperplekken gemaakt en in de omgeving is veel te doen. Wij gingen wandelen, maar kwamen onderweg …

Camperreis Nederland | Gelderland (deel 2) Lees meer »

• Camperreis Nederland | Gelderland (deel 1)
    We zijn deze zomer uiteraard ook naar Gelderland geweest met de camper. Op Campertuin Noord Veluwe hebben we onze eerste nacht doorgebracht.Pal naast en tegenover deze camperplaats zijn de bossen van de Veluwe al. En daar liggen ontzettend veel Geocaches verstopt.Wij hebben een trail met geocaches gelopen en dat was een hele leuke middag schatzoeken …

Camperreis Nederland | Gelderland (deel 1) Lees meer »

• Camperreis Nederland | Overijssel!
    We reizen verder door Nederland met onze camper. En we komen aan in het mooie Overijssel.Ook hier is nog veel rust en ruimte te vinden. Deze keer overnachten we op camperplaats Marleseveld in Hellendoorn.Dit is een camperplek bij een boerderij met enorm veel land. Hierdoor heb je simpelweg de garantie op een geweldig uitzicht en …

Camperreis Nederland | Overijssel! Lees meer »